تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در دقایق ابتدایی غافلگیر شدیم اما بازیکنانم تلاششان را کردند.

سید مجتبی حسینی چهارشنبه شب پس از شکست ۲ بر صفر پیکان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: اگر در ورزشگاه آزادی از پرسپولیس گل بد بخورید، بد تنبیه می‌شوید. می‌دانستیم روی کارهای ترکیبی خطرساز می‌شوند اما غافلگیر شدیم. روی این موضوع کار کرده بودیم ولی متأسفانه بازیکن سمت چپ ما غافلگیر شد و گل خوردیم.

وی ادامه داد: در ادامه توانستیم مقداری خودمان را جمع کنیم. پس از اخراج بازیکن پرسپولیس این تیم به عقب رفت و بازی را بست. در شروع نیمه دوم هم روی توپی که اطمینان دارم خطا نبود، داور خطا گرفت و گل دوم را هم بد خوردیم. پس از آن گل هم بار دیگر تلاش کردیم اما توانستند با یک دفاع منطقی و پرتعداد فضاها را بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه چرا تیمش برابر استقلال و پرسپولیس با وجود یک یار بیشتر داشتن در دقایق زیادی از مسابقه نتوانست گلزنی کند و  آیا دلیل این موضوع مشکل گلزنی پیکان است، گفت: بسیاری از بازیکنان ما جوان هستند و تجربه بالایی ندارند اما مقابل این تیم‌ها قوی بازی کردند. حتما بازیکنان حریف روی فشار تیم ما مرتکب خطا اخراج شدند. باید از این بچه‌ها حمایت کنیم.

حسینی گفت: بزرگ‌ترین عامل شکست پیکان گلی بود که در ابتدای  بازی دریافت کردیم. با توجه به نتیجه‌ای که دربازی اصفهان رقم خورد می دانستیم پرسپولیس در  ۲۰ دقیقه ابتدایی خیلی پرفشار و کوبنده بازی می کند.

وی ادامه داد: تمام هدف ما این بود که ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی را به سلامت پشت سر بگذاریم اما متاسفانه در یک غافلگیری گل دریافت کردیم.