تهران- ایرنا- فرصت رفع نقص مدارک برای داوطلبان چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی از امروز - شنبه - در درگاه مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا ، آن دسته از داوطلبانی که مطابق دفترچه راهنمای آزمون مدارک خود را به طور کامل ارسال نکرده‌اند لازم است از امروز تا روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ - با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir نسبت به رفع نقص مدارک خود اقدام کنند.

کارت ورود به جلسه چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت در درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود.

چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و بیش از ۱۲ هزار نفر در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ثبت نام کرده‌اند.

براساس گزارش معاونت آموزشی وزارت بهداشت، پیش از این سه بازه زمانی اول تا هشتم اسفند، ۱۶ تا ۲۱ اسفند و ۲۰ تا ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۱ برای ثبت نام در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در نظر گرفته شده بود.

به گزارش ایرنا، بیش از این قرار بود آزمون دستیاری دوره چهل و نهم پنجم اسفند ۱۴۰۰ برگزار شود که پس از برگزاری شورای آموزش پزشکی و تخصصی مقرر شد آزمون در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شود اما همچنان برخی از داوطلبان معترض اعلام نشدن رای دیوان عدالت اداری مبنی بر تعویق زمان آزمون و به روز رسانی منابع آزمون هستند.