تهران- ایرنا- عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک توضیحاتی را در خصوص تعویق بازی‌های اسیایی و همینطور احتمال تغییر تاریخ انتخابات این کمیته ارائه داد.

محسن رضوانی در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: متاسفانه با تصمیم دولت چین بازی‌های آسیایی هانگژو به تعویق افتاد و کمیته‌ای برای تعیین زمان جدید این رقابت‌ها تشکیل شده است. این کمیته کار سختی برای تصمیم‌گیری در این خصوص دارد؛ چون سال آینده رقابت‌های انتخابی المپیک برگزار خواهد شد و فرصتی برای برگزاری بازی‌های آسیایی نیست.

وی در مورد اینکه با تعویق بازی‌های آسیایی تکلیف چیریچ برای سرمربیگری تیم ملی واترپلو چه می‌شود؛ گفت: در حال حاضر تیم ملی واترپلو در یونان اردو دارد. قرارداد چیریچ تا بازی‌های آسیایی اعتبار دارد و بعید است با این مربی ادامه همکاری داشته باشیم؛ چرا که او قصد دارد در یونان مربیگری کند.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک درباره اینکه آیا با تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو، امکان برگزاری زودتر انتخابات این کمیته وجود دارد یا خیر، گفت: در خصوص تغییر دوباره زمان انتخابات کمیته ملی المپیک هنوز صحبتی نشده و در اولین جلسه هیئت اجرایی این موضوع مورد بحث قرار خواهد گرفت و در نهایت تصمیم‌گیری می‌شود.