تهران-ایرنا- «بنیامین نتانیاهو» رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خواهان استعفای کابینه «نفتالی بنت» نخست وزیر این رژیم شد تا خود بتواند کابینه جدیدی برای مقابله با جنبش «حماس» و برقراری دوباره امنیت در اراضی اشغالی تشکیل دهد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق و رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در صفحه توئیتر خود به شدت از عملکرد کابینه بنت در مقابله با جنبش حماس و تأمین امنیت شهرک‌نشینان صهیونیست انتقاد کرد و گفت که برای مقابله با حماس باید ابتدا کابینه بنت استعفا دهد.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی تأکید کرد که کابینه بنت قادر به جلوگیری از سلسله حملاتی که طی یک ماه و نیم گذشته به کشته شدن ۱۹  "اسرائیلی‌" منجر شده است، نیست.

نتانیاهو تصریح کرد: این من بودم که دستور ترور احمد الجعبری فرمانده شاخه نظامی حماس و ابوالعطاء فرمانده شاخص جهاد اسلامی را دادم و همچنین دستور داده بودم که عملیات نگهبان دیوارها با هدف ترور یحیی السنوار و محمد ضیف علی رغم فشارهای داخلی جبهه‌های مختلف تمدید شود.

او افزود: در دوران نخست وزیری من، حماس در ازای هرگونه حمله، بهای آن را می‌پرداخت، اما اکنون متوجه ضعف کابینه بنت شده و به همین دلیل جرأت پیدا کرده است.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفت که اکنون دلیلی برای منتظر ماندن حمله آینده حماس باقی نمانده است و کابینه بنت باید به خانه اش برگردد و در عوض یک کابینه قوی به ریاست خودش تشکیل شود تا به زعم او ثبات و امنیت به اراضی اشغالی بازگردد.

بنیامین نتانیاهو این اظهارات را در پی سلسله عملیات‌های استشهادی اخیر فلسطینیان در مناطق مختلف اراضی اشغالی و همچنین تهدیدهای گروه‌های مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی که در ایام ماه مبارک رمضان به اوج خود رسید، عنوان کرد.