شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق در پی سرقت گازوئیل از شاه لوله اصلی انتقال گازوئیل شازند تهران در محدوده شهر حسن آباد فشافویه خبر داد و گفت: از متهمان دستگیر شده یک دستگاه خودروی تریلی حاوی ۳۰ هزار لیتر گازوئیل به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش ایرنا از پلیس شهر ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز دوشنبه افزود: شب گذشته عوامل حراست شرکت نفت از افت فشار در شاه لوله اصلی انتقال گازوئیل شازند به تهران باخبر شده و با توجه به اینکه این اقدام احتمال سرقت گازوئیل را افزایش می‌داد، موضوع به پلیس اطلاع داده شد و در پی آن نیز تیمی از ماموران با همراهی عوامل حراست این شرکت مسیر انتقال لوله گازوئیل را بررسی کردند.

وی ادامه داد: ماموران متوجه خروج یک دستگاه تریلی تانکردار به همراه یک دستگاه خودروی پژو پارس از مسیر خاکی به اتوبان الغدیر شدند و بلافاصله دستور توقف هر دو خودرو اعلام شد.

جلیلیان گفت: راننده خودروی سواری بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری شد که در ادامه راننده خودروی تریلی و سرنشین آن دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: در بررسی انجام شده مشخص شد خودروی تریلی حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل فاقد بارنامه و مدارک قانونی است و به همین دلیل نیز متهمان به سرقت گازوئیل از شاه لوله اصلی انتقال گازوئیل اعتراف کردند و دستگیری متهم متواری  نیز در دستور کار پلیس ری قرار گرفت.

جلیلیان ارزش تقریبی گازوئیل کشف شده را حدود سه میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:‌برای افراد دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شدند.