سنندج- ایرنا- سرپرست فرمانداری سنندج گفت: با هرگونه تخلفات در واحدهای نانوایی برخورد می‌شود و به مردم اطمینان خاطر می‌دهیم با ادامه نظارت‌ها مانع بروز تخلفات در این واحدها می‌شویم.

حسن عسکری روز سه‌شنبه در جریان بازدید از واحدهای نانوایی و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکیدات رییس جمهور بر اهمیت نان برای مردم بوده است و در این راستا اکیپ‌های دستگاه‌های ناظر با کمک بسیجیان به صورت روزانه به بازرسی از واحدهای نانوایی می‌پردازند.

 سرپرست فرمانداری سنندج یادآور شد: قرار بر گرانی قیمت نان نیست و این قوت مهم به اندازه کافی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در بازدید امروز از نانواهایی نمونه تقدیر شد اضافه کرد: از مردم تقاضا داریم اگر تخلفاتی در نانوایی‌ها مشاهده کردند، اطلاع رسانی کنند.

عسکری گفت: در نظر داریم سهمیه که نانوایی‌هایی که استانداردها را رعایت می‌کنند افزایش دهیم تا دیگر واحدها هم تشویق شده و توزیع نان با کیفیت بهتری انجام گیرد.

فرماندار سنندج به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت از برخی از نانوایی‌های شهر بازدید کرده و در جریان وضعیت کیفیت خدمت رسانی نانوایی‌ها به مردم قرار گرفتند.

سرپرست فرمانداری سنندج و دیگر نمایندگان ناظر همچنین از ۲ کارخانه آرد سنندج بازدید کردند که کارخانه آرد سنندج با ۹۰ درصد و کارخانه آرد فجر هم با ۱۰۰ درصد ظرفیت در حال فعالیت بودند.