بندرعباس- ایرنا- تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس در میزبانی با سپید رود رشت با نتیجه ۳ بر ۲ این تیم شکست داد.

به گزارش سه‌شنبه شب خبرنگار ایرنا، شهرداری هنوز یک دقیقه از بازی نگذشته بود که توسط ادریس کوچکی به گل رسید. 
اما تعلل بازیکنان تیم شهرداری این فرصت را به بازیکنان تیم سپیدرود دادند تا خود را به دروازه میزبان نزدیک کنند و در یک ضد حمله توسط رضا عاشوری به گل مساوی دست یابند.
 شهرداری بندرعباس که به دنبال سه امتیاز این بازی بود، در دقیقه ۴۱ بازی توسط علیرضا اسلامی با یک ضربه زیبا از پشت محوطه جریمه توپ را دور از دسترس دروازه بان حریف درگوشه دروازه جای داد تا شاگردان امیر خلیفه اصل نیمه نخست را با برتری به رختکن بروند.
با شروع نیمه دوم ایوب چمن گل سوم را برای تیمش شهرداری بندرعباس زد و حریف شمالی که آمده بود حداقل امتیاز این دیدار را کسب کند در وقت اضافی به گل دوم دست یافت اما این گل برای تیم حریف فایده ای نداشت و داور سوت پایان بازی را زد.
 این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شهرداری بندرعباس به پایان رسید تا سه امتیاز شیرین دیگر به امتیازات نماینده هرمزگان واریز شود.  
تیم فوتبال رده دومی شهرداری بندرعباس با ۴۵ امتیاز به همراه تیم چوکاتالش ۴۷ امتیازی شانس های اول صعود به طور مستقیم به لیگ دسته اول کشور هستند.
تیم های اول هر گروه به طور مستقیم و تیم های دوم  گروه به صورت پلی آف با هم رقابت می کنند تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ یک مشخص شود.