مشهد- ایرنا- مدیر عامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی گفت: این موسسه هشت هزار و ۸۸۸ بلیت نمایش فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" را خریداری کرده است و در قالب اجرای یک برنامه فرهنگی هنری در مشهد به طور رایگان توزیع می‌ کند.

فیلم موقعیت مهدی داستان زندگی سردار شهید مهدی باکری، فرمانده لشگر ۳۱ عاشورا در دوران دفاع مقدس را در 6 پرده، از زمان آشنایی با همسر و ازدواج تا هنگام شهادت، روایت می‌کند که در جشنواره فیلم فجر پارسال، برنده چند جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم، بهترین صداگذاری، بهترین جلوه های ویژه و بهترین موسیقی متن شد.

امیرمهدی حکیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این بلیتها به دستور تولیت آستان قدس رضوی خریداری شده است تا بین اقشار مختلف مردم هنردوست به ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم مشهد توزیع شود.

وی ادامه داد: پنج هزار بلیت این فیلم به مدارس حاشیه شهر مشهد اختصاص یافته که توزیع آنها با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از هفته گذشته آغاز شده است.

مدیر عامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی گفت: بقیه بلیتهای خریداری شده فیلم "موقعیت مهدی" نیز بین اقشار مردم از جمله خانواده‌های معظم شهدا، تشکل‌های مردمی و اهالی هنر و رسانه توزیع خواهد شد.