بندرعباس - ایرنا - رییس دانشگاه هرمزگان گفت: خود مراقبتی هزینه و منافع را تجمیع کرده و سودآفرینی فراوانی دارد که با مسلح شدن به آن می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد صادقی روز چهارشنبه در اولین همایش خود مراقبتی دانشگاه هرمزگان، افزود: امروزه خود مراقبتی رفتاری اکتسابی و هدفمند است بنابراین نیاز آموزش یافتن هست و در جهت معینی باید آن را هدایت کرد و برای این خود مراقبتی را انجام می‌دهیم تا هزینه ها را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: دانشگاه هرمزگان قطب خودمراقبتی در استان است و امید می‌رود در این حوزه تعالی بهتری داشته باشیم.

رییس دانشگاه هرمزگان اضافه کرد: امروزه که در نسل سوم، چهارم و پنجم دانشگاه‌ها زندگی می‌کنم این نهادهای علمی آموزشی به پاسخگویی به نیازهای اجتماعی بیشتر نزدیکتر شده‌اند که یکی از رسالت های آن ارتقاء کیفیت زندگی انسان هاست.

دانشگاه نظام شخصیتی جامعه را ترسیم می‌کند و طراحانی هستیم که قرار است نظام شخصیتی جامعه را ترسیم کنیم، به عنوان محصول دانشگاه قرار است تابلوهایی طراحی کنیم که به جامعه و جهان صادر کنیم.

وی با بیان اینکه مرکز مشاوره دانشگاه هرمزگان به عنوان مرکز برتر در کشور مطرح است، یادآور شد: این حکایت از آن دارد که به مولفه های زیستن سالم احترام می‌گذاریم و پاسخگویی را به جامعه میزبان آغاز کرده ایم.