یزد- ایرنا- مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: فعالیت در روابط عمومی نهادهای امداد رسان همچون هلال احمر ، پاداشی مضاف دارد و علاوه بر اجر معنوی در پیشگاه خداوند نیز بعنوان باقیات الصالحات ثبت و ضبط خواهد بود.

به گزارش ایرنا، علی صالحی روز پنجشنبه در بازدید از روابط عمومی هلال احمر استان یزد افزود: خدمت رسانی در نهادهایی همچون هلال احمر توفیقی است که خداوند به فعالین این نهاد عطا کرده و بعد از خداوند در بلایا و مشکلاتی که برای افراد جامعه حادث می شود، اولین نهادی  که پناه و امداد رسان مردم است هلال احمر می باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه هلال احمر یزد با نیروهای خدوم و با سابقه و توانمندی که دارد باعث ثمرات بسیار خوبی در استان بوده و حتی در بسیاری از نقاط کشور نیز از توان هلال احمر یزد استفاده شده و می شود که قابل تقدیر است.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد گفت: بدلیل تقارن هفته روابط عمومی ها و هفته هلال احمر و به همین بهانه امروز در این نهاد حضور یافتیم تا ضمن عرض خدا قوت از تلاشهای محمد مهدی اقبالی  مدیر روابط عمومی هلال احمر استان یزد نیز تجلیل گردد.

صالحی افزود: خوشبختانه باهمراهی و حمایتی که سوی حرازی زاده مدیرعامل هلال احمر استان از روابط عموی این نهاد وجود دارد ،شاهد  اقدامات بسیار خوبی در این نهاد هستیم و یکی از موفق ترین روابط عمومی های استان را شاهد هستیم که بدون حاشیه و با تمام توان خدمت رسانی می کند .

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: امیدواریم بتوانیم با حمایت از روابط عمومی های فعال و همچنین تقدیری هر چند کوچک از این بزرگواران ،بتوانیم باعث تشویق فعالین این عرصه و همچنین ایجاد انگیزه برای دیگر روابط عمومی های ادارات و نهادها باشیم که بدانند فعالیت آنها دیده شده و ارزیابی خواهد شد.

در این نشست که محسن حرازی زاده مدیرعامل ، حجت الاسلام مجتبی شعشعی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان و محمد سجاد کلمبو قائم مقام مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد نیز حضور داشتند، از محمد مهدی اقبالی مدیر روابط عمومی هلال احمر استان یزد تجلیل شد.