تهران- ایرنا- روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تقویت سامانه تماس تلفنی و گویای اعتراض به دهک‌بندی یارانه‌ای خبر داد.

به گزارش ایرنا، ‏ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  اعلام کرد که به صورت ۲۴ساعته، پاسخگوی سوالات هموطنان نسبت به موضوع دهک‌بندی یارانه‌هاست؛ روز گذشته، ‎وزیر تعاون و معاون اول رئیس‌جمهور از این مجموعه بازدید کردند و مقرر شد به منظور سهولت بیشتر دسترسی، ظرفیت پاسخگویی تقویت شود.

به گزارش ایرنا، سامانه تلفنی ۶۳۶۹  وسامانه گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر فعال است که تمام اپراتورهای آن از جامعه معلولان جسمی ‌حرکتی هستند. 

امروز معاون اول رئیس جمهور روز گذشته با حضور در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر از بخش‌های مختلف سامانه تلفنی ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در این مرکز به منظور رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها» مستقر است، بازدید کرد.

همچنین کسانی که به موضوع دهک بندی یارانه معترض هستند می‌توانند با مراجعه به آدرس hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند.

‎‎‎