تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶

سنندج- ایرنا- فرماندهی انتظامی شهرستان سقز گفت: یک دستگاه خودروی کامیون ایسوزو حامل آرد قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال توسط پلیس این شهرستان متوقف شد.

سرهنگ صید علی صفری شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پلیس مبارزه با قاچاق کلا و ارز شهرستان سقز حین گشت زنی، یک دستگاه خودروی کامیون ایسوزو حامل آرد قاچاق و فاقد مجوز را مشاهده و متوقف کردند. 

وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران پلیس از خودروی حامل کالای قاچاق، پنج تُن و ۷۶۰ کیلوگرم آرد قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

سرهنگ صفری با اشاره به دستگیری یک نفر متهم و تشکیل پرونده قضایی در این رابطه یادآور شد: ارزش ریالی این محموله قاچاق بیش از ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان سقز اضافه کرد: با دستور مقام قضایی، آرد قاچاق کشف شده به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سقز تحویل داده شد.

کشف سه کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در سقز

وی همچنین از کشف سه کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر تریاک و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ توسط ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی این شهرستان خبر داد و گفت: پرونده قضایی در این رابطه تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی ادامه داد: با اقدامات گسترده اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ در این شهرستان شدند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.