تهران-ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در بیست‌و پنجمین روز اردیبهشت ماه به اعلام آرای جنجالی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و محرومیت ۲ ساله عزیزی‌خادم، واکنش سخنگوی فدراسیون فوتبال در این خصوص و ممنوعیت ورود تماشاگران به استادیوم‌های فوتبال اختصاص دارد.

به گزارش ایرنا، یکی از مباحث داغ ورزش ایران در این روز به بحث اعلام آرای جنجالی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال علیه رئیس معزول این فدراسیون باز می‌گردد. البته اخبار و اتفاقات دیگری هم در این روز رقم خورد که از شما دعوت می‌کنیم با ما همراه باشید. 

اعلام آرای جنجالی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال؛ عزیزی‌خادم ۲ سال محروم شد

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، رئیس معزول این فدراسیون را ۲ سال از هر نوع فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم کرد. برای پیگیری این خبر ما اینجا را دنبال کنید.

اصولی: دومین بازی تدارکاتی تیم ملی در روزهای آینده مشخص می‌شود/فیفا فرایند انتخاب ماجدی را تایید کرد

سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که آیا بازی دوم تدارکاتی تیم ملی در کانادا قطعی شده یا خیر گفت: این موضوع در روزهای آینده مشخص می شود، ‌ پیگیر موضوع هستیم و به زودی مشخص خواهد شد که این بازی قابل انجام است یا خیر. برای مشاهده این متن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

عزیزی‌خادم در جلسه کمیته اخلاق چه گفت؟

حضور رئیس معزول فدراسیون فوتبال در کمیته اخلاق این فدراسیون جنجالی بود و عزیزی خادم در صحبت‌های خود در جلسه این کمیته آب پاکی را روی دست اعضای هیئت رئیسه ریخت. جهت پیگیری این خبر ما را دنبال کنید.

ورود تماشاگران به کدام استادیوم‌ها ممنوع شد+عکس

سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به هیات‌های فوتبال اعلام کرد در صورت رعایت نکردن شرایط موجود، برگزاری مسابقه با حضور تماشاگران ممنوع است. برای پیگیری این مطلب با ما همراه باشید.

درخشان: بدترین خریدهای پرسپولیس خارجی‌ها بودند/شجاعت دلیل قهرمانی مجیدی با استقلال بود

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: سه بازیکن خارجی پرسپولیس بسیار بی کیفیت بودند و دلیل جذب آنها را متوجه نمی‌شوم. برای پیگیری این خبر ما اینجا را دنبال کنید.

عضو هیات رئیسه: در جریان استعفای دبیر فدراسیون تیراندازی نبودم

عضو هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی در واکنش به استعفای دبیر این فدراسیون گفت: متاسفانه در جریان روند این استعفا نبودم. بدون شک اگر مطلع می‌شدیم، یا برای ماندن وی تلاش می‌کردیم، یا با معرفی فردی اصلح و آشنا به این رشته، مانع خالی ماندن پست دبیری تیراندازی می‌شدیم. برای پیگیری این خبر با ما همراه باشید.