به گزارش ایرنا، عبدالعلی کریمی دوشنبه در سلسله نشستهای خبری مدیران پاسخگو اظهار کرد: حوزه پُست از نهادهایی است که ارباب رجوع بسیاری دارد و مردم نیاز بسیاری به خدمات این بخش دارند و همچنان که نیازهای مردم در ارسال مرسولات بیشتر میشود، وظایف و فعالیتهای این بخش گسترش مییابد و روز به روز سختتر، بیشتر و سنگینتر میشود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ادامه داد: گسترش فعالیتهای پُست میطلبد که مسئولان در این نهاد برنامهریزی و هدفگذاریهای مدون و منسجمی داشته باشند و مجموعه پست را برای ارائه هر چه بهتر خدمات تجهیز کنند. هرچند اداره کل پست استان فارس برای پیشبرد اهداف استان در این حوزه قطعا برنامههای کوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت دارند.
کریمی با بیان اینکه با وجود گسترش فضاهای مجازی اعتبار و جایگاه پست همچنان در میان مردم به قوت خود باقی است، گفت: در حوزه پست شاهد اتفاقات بسیار خوبی در دوران کرونا بودهایم و در طول این مدت خدمات قابل توجهی توسط قشر زحمتکشی که در حوزه پست فعالیت میکنند ارائه شده است.
وی با بیان اینکه موزعین پست در گروه مشاغل سخت و زیانآور قرار دارند، گفت: در ایام کرونا کار اداره کل پست دشوارتر شد و با کاهش رفت و آمدهای مردم به این اداره شاهد بالا رفتن حجم مرسولات پستی در این ایام بودیم چراکه مردم حتی مایحتاج روزانه خود را از طریق پست تهیه میکردند.
کریمی چگونگی ارزیابی اعتماد مردم نسبت به مجموعه پست و بهکارگیری شیوهای برای ارزیابی اعتماد مردم و بهرهگیری از پیشنهادات و نظرات آنها در اداره کل پست را ضروری دانست و گفت: مدیرکل اداره پست فارس با پذیرفتن کاستیها و نواقصی که در زمینه امکانات و ارائه خدمات در این مجموعه وجود دارد، بایذ برای رفع این نواقص تلاش کنند و اصحاب رسانه نیز بایستی پیگیریهای لازم را در این زمینه انجام دهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس اظهار کرد: اداره کل روابط عمومی استانداری فارس با برگزاری نشستهای مدیران پاسخگو، ابتکار عمل خوبی داشته و با برگزاری جلسات مستمر با حضور معاونین استانداری مسئولان دستگاههای اجرایی و خبرنگاران تمام تلاش خود را برای ارزیابی عملکرد و مطرح شدن نواقص دستگاههای اجرایی برای حل مشکلات استان به کار گرفته است که این کار بازخورد بسیار خوبی نیز به دنبال داشته است.
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
شیراز-ایرنا-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت:بهکارگیری شیوهای برای بررسی و ارزیابی میزان اعتماد مردم و بهرهگیری از پیشنهادات و نظرات آنها در اداره کل پست استان ضروری است.