به گزارش ایرنا ، بر اساس این جدول مردم استان می توانند از طریق تلفن ثابت و همراه با شماره گیری ۱۱۱ و به صورت کاملا رایگان با مدیر مربوطه بدون واسطه گفت و گوی تلفنی داشته باشند.
طبق این جدول که در بردارنده برنامه زمانی حضور مدیران از روز یکشنبه اول تا روز چهارشنبه ۱۱ خردادماه امسال است، روزانه دو مدیر در سامانه سامد برای پاسخگویی به شهروندان حضور خواهد داشت.
زمان حضور مدیران در دو نوبت ساعات ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ و ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.
ردیف | مدیرپاسخگو | ساعت حضور | ایام هفته | تاریخ |
۱ | مدیرکل امور اقتصادی و دارایی | ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ | یکشنبه | ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ |
۲ | مدیرعامل شرکت مخابرات | ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ | یکشنبه | ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ |
۳ | مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری | ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ | دوشنبه | ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ |
۴ | فرماندار بابل | ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ | دوشنبه | ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ |
۵ | مدیرکل فنی و حرفهای | ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ | چهارشنبه | ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ |
۶ | مدیرکل پست | ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ | چهارشنبه | ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ |
۷ | مدیرکل غله و خدمات بازرگانی | ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ | شنبه | ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ |
۸ | رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل | ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ | شنبه | ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ |
۹ | مدیرکل ثبت احوال | ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ | یکشنبه | ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ |
۱۰ | مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه ساری | ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ | یکشنبه | ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ |
۱۱ | مدیرکل پشتیبانی امور دام | ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ | دوشنبه | ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ |
۱۲ | مدیرکل بنادر و دریانوردی | ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ | دوشنبه | ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ |
۱۳ | فرماندار جویبار | ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ | چهارشنبه | ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ |
۱۴ | مدیرکل تعزیرات حکومتی | ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ | چهارشنبه | ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ |
اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران در ابتدای هر ماه برنامه حضور مدیران در سامانه سامد را اعلام می کند و فعالیت این سامانه زمینه ای را فراهم کرده است که مردم از نقاط مختلف استان مازندران چه در شهر و چه در روستا بدون مراجعه حضوری در ادارات کل که در ساری ، مرکز استان مستقر هستند پیگیری کارهای اداری خود را انجام دهند.
سامانه سامد به عنوان یک راه ارتباطی میان مردم و مسئولان عمل می کند و توانست در این مدت فعالیت عملکرد و بازخورد خوبی داشته باشد.
بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده مدیران به مرکز سامد فراخوانده می شوند و در مدت حضورشان به تماس های تلفنی مردم پاسخ می دهند و پس از پایان تماس نیز کد رهگیری به تماس گیرندگان داده می شود تا نتیجه گفت و گو با مدیران در سامانه سامد را پیگیری کنند.