ارومیه - ایرنا - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در مورد بازی برگزار نشده ۹۰ ارومیه و شهیدقندی یزد اعلام و نماینده ارومیه را با نتیجه ۳ بر صفر پیروز این مسابقه معرفی کرد.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های شهید قندی یزد و ۹۰ ارومیه که قرار بود روز ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار شود که به دلیل عدم برگزاری این دیدار توسط تیم شهید قندی یزد، این تیم با  نتیجه ۳ بر صفر بازنده اعلام شد.

همچنین براساس این رای، نماینده یزد باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی هم پرداخت کند، این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است.

در ادامه این رای آمده است: دیدار تیم های عقاب تهران و ۹۰ ارومیه برگزار و از سوی یحیی بهاری، مدیرعامل تیم ۹۰ ارومیه تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه، داور رخ داد که وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند،  این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر و از حیث جریمه نقدی قطعی است.

حجت پیروز فر، مربی تیم ۹۰ ارومیه به دلیل بدرفتاری در قبال داور ۳ جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند، این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر و از حیث جریمه نقدی قطعی است.

تیم ۹۰ ارومیه هم بخاطر داشتن ۷ بازیکن اخطاری به جریمه نقدی ۷۰ میلیون ریالی محکوم شد.