تربت‌حیدریه- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های کاری دولت، انتخاب مدیران جوان و پرشور همراه با روحیه جهادی و انقلابی است.

یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه در دیدار با فعالان فرهنگی، اجتماعی و تشکل‌های انقلابی و مردمی در تربت حیدریه افزود: اگر دیدید مسوولی به موقع تصمیمات لازم را نمی‌گیرد بدانید از مدیریت جهادی فاصله گرفته است در حالی که باید با نگاه جهادی وضع موجود را در نظر گرفت تا بتوان نسبت به رفع مشکلات و محدودیت‌ها اقدام کرد.

وی ادامه داد: گواه این ادعا موضع اخیر ما در قبال نان یا قبل آن کرونا بود که ابتدا به ساکن با حفظ تعادل وضع موجود، ضمن پیشگیری از التهاب، اقدام به برنامه‌ریزی برای رفع مسایل شد.

استاندار خراسان رضوی در خصوص انتصابات نیز گفت: هر چند بنای کار ما همان جوان‌گرایی و روحیه انقلابی و جهادی است اما باید همه جوانب را در نظر گرفت زیرا ممکن است گاه معذوریت‌هایی به وجود بیاید یا شاید نکاتی به چشم ما نیامده باشد و ناظران واقعی به ما تذکر دهند.

نظری افزود: بنای کار دولت رفع مشکلات مردم بر اساس اصول و ارزش‌های نظام اسلامی است و اگر قرار باشد فرمانداری را انتخاب کنیم که با همه خود را درگیر کند آنجا ما دچار معذوریت می‌شویم.

وی ادامه داد: البته ما از دایره انصاف دور نشده ایم و قبول داریم چه بسا در برخی جاها دارای اشکال نیز هستیم و بر این اساس خلاء های خودمان را می‌پذیریم.
استاندار خراسان رضوی گفت: امروز مشکلات استان بررسی شده است و دارای یک برنامه عملیاتی چهار ساله هستیم و آنچه مهم است این است که به شدت به انسجام فکری و دیدگاه مشترک نیاز داریم تا به اهداف متعالی برسیم و با هم‌افزایی و هماهنگی ایجاد شده هم در زمینه برنامه‌ریزی و هم در عملیات اجرایی بتوانیم این اشتراکات را از قوه به فعل درآوریم.

نظری افزود: نباید از صحبت‌های انتقادی به یکدیگر واهمه داشت زیرا همه دغدغه مند هستیم و باید به صورت خودجوش چنین جلساتی تداوم یابد و این گونه نباشد که منتظر حضور یک مسوول باشیم و از همه مهمتر اینکه آستانه تحمل خود را بالا ببریم.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفرهای شهرستانی خود صبح پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه وارد شهرستان تربت‌حیدریه شد و پس از استقبال از جانب فرماندار تربت‌حیدریه و دیگر مسوولان این شهرستان، با حضور در مزار شهدای گمنام بوستان پیشکوه نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

استاندار خراسان رضوی را در سفر به تربت‌حیدریه معاون هماهنگی امور عمرانی، معاون اقتصادی، معاون زیارت و تنی چند از مدیران استانداری این استان همراهی می‌ کنند.

بازدید از روستای بسک، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست با اصحاب رسانه از دیگر برنامه های استاندار خراسان رضوی در تربت حیدریه است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.