پیشوا - ایرنا - فرماندار شهرستان پیشوا گفت: طرح اقتصادی دولت، جراحی بزرگ اقتصاد کشور است که برای موفقیت، به اقناع عموم جامعه نیاز دارد از این رو روابط‌ عمومی‌های ادارات باید در تبیین ابعاد مختلف این طرح مهم فعالانه عمل کنند.

به گزارش ایرنا، ابراهیم تاجیک نوری روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از روابط عمومی‌های برتر ادارات پیشوا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: روابط عمومی‌ها به دلیل ارتباط دوسویه با مدیران و جامعه، همواره مورد رجوع مردم در بیان مشکلات و مسائل جامعه هستند و می‌توانند هنرمندانه اقدامات صورت گرفته را برای جامعه بازگو کرده و مسائل مردم را به درستی به مسئولان به منظور رفع و اصلاح آن منتقل کنند.
وی افزود: اطلاع رسانی از سوی مسئولان روابط عمومی، عمل به وظیفه و تکلیفی است که رهبر معظم انقلاب در موضوع جهاد تبیین بر عهده همگان گذاشته و امروز بیان ابعاد مختلف طرح اقتصادی دولت در هدفمندی یارانه‌ها و مردمی کردن اختصاص ارز ترجیحی، یکی از مهمترین ابعاد عمل به وظیفه واحدهای روابط عمومی است.
تاجیک‌نوری با بیان اینکه مسئولان روابط عمومی ابتدا باید خود نسبت به مزایا و علل اجرای این طرح آگاهی کافی داشته باشند، خاطرنشان کرد: اگر مردم به درستی از محاسن اختصاص یارانه به افراد نه به کالا و قطع شدن دست ویژه‌خواران از منابع عظیم جامعه و مقابله جدی با قاچاق کالا آگاهی پیدا کنند، قطعا همسوتر از گذشته با اجرای این طرح همراهی خواهند کرد و نتجیه اجرای آن سریعتر نمایان می‌شود.
رئیس شورای روابط عمومی شهرستان پیشوا اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته در بازرسی از واحدهای صنفی، برخورد با متخلفین و کشف اقلام احتکار شده باید به درستی به مردم اطلاع رسانی شود تا همگان از آینده اجرای این طرح امیدوارتر شوند.


در این مراسم محمد رعیتی روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جلیل‌آباد، محسن بوربور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، طاهره مویدی روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان، علی رحیمی روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پیشوا و احمد شوری روابط عمومی آموزش و پرورش به عنوان روابط عمومی‌های برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.