به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت ایرنا، با راهاندازی این سامانه، خانواده معظم شهدا و ایثارگران سراسر کشور میتوانند به صورت مستقیم با مسئولان این بنیاد ارتباط برقرار کرده و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند. بر همین اساس خانواده معظم شهدا و ایثارگران میتوانند تمامی درخواستهای خود را در این سامانه ثبت و به مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران بنا بر نیاز خود مطرح، رصد و پیگیری کنند.
برنامهریزی برای انجام ملاقاتهای حضوری با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و حل بسیاری از مشکلات اداری و سرعت عمل و کاهش هزینهها را به دنبال خواهد داشت.
طاهر موهبتی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و تبریک سالروز آزادسازی فتح خرمشهر اظهار داشت: در حالی که خانواده ایثارگران حق بزرگی به گردن ملت ایران دارند و با حداقل حقوق دریافتی گذران زندگی می کنند اما در مقابل، برخی افراد با کم لطفی آنها را طلب کار می دانند.
وی اضافه کرد: در بسیاری از کشورهای درگیر جنگ های گذشته و آسیب دیده، برای نسل های دوم و سوم آنها خدمات ارائه می دهند در حالی که ما هنوز در رسیدگی به نسل اول آسیب دیدگان درگیر جنگ تحمیلی مانده ایم. به همین منظور خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و باید برای حل مشکلات مردم به خصوص این قشر از عزیزان جامعه راه حل ارایه دهند.
وی ادامه داد: برای بسیاری از کارها هزینه می کنیم اما نمی دانم چرا برای تولید فکر هزینه نمی کنیم در حالی که باید به این مهم بیش از پیش توجه شود.