تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه گفت: ۱۳۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به حوزه ورزش و جوانان این شهرستان از بابت مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان رضوی اختصاص یافته است.

مجید رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سفر رییس‌مهور به خراسان رضوی ۱۰ میلیارد ریال برای مرمت جایگاه و ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه تختی تربت‌حیدریه و همچنین چهار میلیارد ریال نیز برای خرید و نصب چمن مصنوعی ورزشگاه شهید رمضانی شهرک ولیعصر(عج) تربت‌حیدریه  اختصاص یافت.
وی گفت: همچنین برای دیوارکشی مجموعه ورزشی رباط سنگ مبلغ هفت میلیارد ریال و برای احداث مجموعه ورزشی طبقاتی مبلغ پنج میلیارد ریال تعلق گرفته است.
رضایی تصریح کرد: استاندار خراسان رضوی نیز در سفر هفته گذشته خود به تربت‌حیدریه مبلغ ۲۰ میلیارد ریال و نماینده مردم مه‌ولات، زاوه و تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی نیز ۲۰ میلیارد ریال به مرمت ورزشگاه تختی این شهرستان اختصاص دادند.
رییس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه افزود: پارسال از محل درآمدهای وزارت نفت، نماینده مردم منطقه مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه تختی اختصاص داده‌ بود و امسال نیز از محل درآمد استانی وزارت نفت ۹ میلیارد ریال به این موضوع اختصاص دادند.  
رضایی اظهار کرد: همچنین نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی مبلغ ۳۳ میلیارد ریال برای ساخت و تکمیل‌خانه جوان این خطه اختصاص داده است که این طرح در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی تصریح کرد: خانه جوان محلی برای استقرار سمن‌ها و انجام فعالیت‌های آنها است و اکنون در تربت‌حیدریه پنج سمن دارای مجوز فعالیت هستند.
 مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.