به گزارش ایرنا، علیاکبر کیپور روز چهارشنبه در نشست مشترک روابط عمومیها و رسانههای جمعی شهرستان تربت حیدریه به مناسبت هفته روابط عمومی افزود: امروز فضای مجازی بخش زیادی از فضای معتبر رسانهای را به خود اختصاص داده است و متاسفانه مردم نیز بدون توجه به صحت و سقم مطالب منتشر شده در فضای مجازی، هر روز بیشتر از روز قبل از رسانههای معتبر و رسمی فاصله میگیرند.
وی ادامه داد: فضای مجازی ابتدا به ساکن از میزان مطالعه مردم کاسته و در مراحل بعد موجب شده شهروندان نسبت به اخبار آن دقت، تشخیص، تعمق و تحقیق خود را از دست بدهند و این طبیعی است که در چنین فضایی تشخیص سره از ناسره دشوار شده است.
فرماندار ویژه تربتحیدریه دنیای کنونی را "عصر تقابل رسانهها" نامید و اظهار کرد: در همین روزهای اخیر شاهد این تقابل میان رسانههای متعهد به نظام اسلامی و مردم ایران با رسانههای معاند داخل و خارج کشور بوده و هستیم.
کی پور افزود:در حالی که تا قبل اجرای طرح اقتصادی دولت مبنی بر اصلاح ارز ترجیحی، بخش اعظمی از یارانهها به جای آن که به جیب مردم برود، نصیب قاچاقچیان سوخت و آرد میشد امروز میبینیم رسانههای معاند تنها انگشت بر گرانی کالاهای اساسی گذاشتهاند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه تربتحیدریه نیز گفت: مهمترین وظیفه روابط عمومی برقراری ارتباط بین سازمان و مردم و همچنین رساندن پیام ۲ طرف به یکدیگر است.
جواد بلندی افزود: بر این اساس یکی از موفقیتهای این شرکت در سطح کشور مدیون اطلاعرسانی به موقع روابط عمومی و در مرحله بعد انعکاس آن توسط رسانههای جمعی به شهروندان است.
وی ادامه داد: گواه این ادعا اختلال در سیستم سامانه سوخت رسانی کشور در آبان پارسال است که شرکت نفت منطقه تربتحیدریه نخستین شرکتی بود که با اتکای به بنیه فنی نیروهای خود در همان ساعات اولیه بر مشکل غلبه کرد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربتحیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.