یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای کامل طرح تحول و اصلاح اقتصادی دولت به همکاری همه مردم و مسئولان نیاز دارد و تحقق آن حلال بسیاری از مشکلات است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا صباغیان بافقی روز شنبه در جمع مردم در مسجد امام حسن مجتبی(ع) مهریز افزود: اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها توسط دولت ضروری و همراهی مدیران و اقشار جامعه تداوم یابد.

وی ادامه داد: اینکه یارانه‌ها به صورت مستقیم به دست مردم برسد کاری مهم و ارزشمند است ولی باید مسئولان کار نظارت خود را بر نحوه توزیع کالاها انجام دهند.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، مروست، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی، ۲ ماموریت اصلی نمایندگان مجلس را قانونگذاری و نظارت ذکر کرد.

صباغیان گفت: اگر توسط نمایندگان این  دو کار به خصوص نظارت‌ها در سطح کشور طبق مقررات با دقت و با همکاری مردم صورت گیرد از بسیاری مشکلات پیشگیری می‌شود.

وی بیان کرد: بخش زیادی از مشکلات در جامعه ناشی از آن است که نمایندگان مجلس به صورت مناسب و کامل کار نظارت خود را در جامعه انجام نمی‌دهند.

صباغیان در ادامه با حضور بین مردم به سوالات و مطالبات آنها پاسخ داد و بر پیگیری مسایل شهرستان با همراهی مدیران تاکید کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.