تهران- ایرنا- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه امیدوارم شاهد این چنین صحنه‌هایی از تلویزیون نباشیم گفت: رای حاشیه بازی پرسپولیس و تراکتور تبریز در دیدار هفته بیست و هشتم مشخص بوده و قابل بحث نیست.

به گزارش ایرنا، افشین پیروانی روز دوشنبه در حاشیه جلسه کمیته انضباطی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با حضور ۲ تن از وکلای باشگاه (درویشی و هدایتی) امروز به جلسه کمیته انضباطی آمدم.

وی ادامه داد:‌ ابتدا بخاطر اتفاقات تبریز از مردم عذر خواهی می کنم و متعجبم چرا من باید در این جلسه حضور داشته باشم

مدیر تیم فوتبال پرسولیس ادامه داد: صحبت و بحث‌ها حدود  ۴ ساعت طول کشید شد و وکلای باشگاه در حال پیگیری موضوع هستند و رای هم مشخص است واقعا زیاد قابل بحث نیست. باور کنید هیچ تقصیری از سوی پرسپولیس و تیم تراکتور نبود. اتفاقاتی بود که از روی سکوها رخ داد و نیز جا دارد از کاپیتان و سرمربی تراکتور تلاش کردند که اتفاقات بدتری در این بازی رخ ندهد، تشکر کنم.

وی ادامه داد: واقعا کسانی مسئولان بودند و بعد از بازی مصاحبه می‌کردند نیز می‌توانستند با یک عذر خواهی شرایط را بیشتر و بهتر از پیش ببرند.

بازی ۲ تیم تراکتور و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد. با توجه به برخی حواشی‌ها در حین بازی این دیدار در دقیقه ۷۴ بدون گل متوقف شد.