تهران- ایرنا- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود نمایندگان در انتصاب مدیران اجرایی دخالت در کار قوه مجریه است و نباید اتفاق بیفتد.

حسین حق‌وردی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر عدم دخالت نمایندگان در انتصاب مدیران اجرایی تاکید کردند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدارهای نمایندگان در سال اول و دوم مجلس یازدهم که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد نیز بر عدم دخالت نمایندگان در انتصاب مدیران اجرایی تاکید کردند.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دخالت نمایندگان در انتصاب مدیران دولتی موجب می‌شود به هنگام بروز اشکال اشتباه و انحراف توسط مدیر منصوب شده، هیچ کس پاسخگو نباشد.

وی خاطرنشان کرد: ورود نمایندگان به بحث انتصاب مدیران اجرایی در واقع دخالت در حوزه کاری قوه مجریه است و نباید اتفاق بیفتد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این دیدار با مقام معظم رهبری به این نکته نیز اشاره داشتند که بهترین مشاور برای مقامات اجرایی نمایندگان هستند چرا که آنها حوزه‌های انتخابیه خود را به خوبی می‌شناسند.