تهران- ایرنا- نتایج نظرسنجی یک رسانه صهیونیستی نشان می‌دهد، ۶۹ درصد شهرک‌نشینان از سرنوشت این رژیم نگران هستند و بیم دارند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، نظرسنجی منتشر شده از سوی روزنامه عبری زبان «اسرائیل هیوم» نشان می‌دهد که ۶۹ درصد شهرک‌نشینان از سرنوشت رژیم صهیونیستی هراس دارند و ۶۷ درصد از آنها از کار با سلاح گرم و اعمال جریمه برای جلوگیری از درگیری بین صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها در داخل سرزمین‌های اشغالی حمایت می‌کنند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، اکثریت قریب به اتفاق فلسطینیان ساکن مرزهای ۱۹۴۸، یعنی ۷۵ درصد، معتقدند که شهرک نشینان حق حاکمیت بر این سرزمین را ندارند.

نتایج نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که ۶۶ درصد از صهیونیست‌ها به پلیس رژیم اشغالگر اعتمادی ندارند.

در همین حال مطالعه‌ای که توسط «موسسه دموکراسی اسرائیل» در ابتدای سال جاری منتشر شد، نشان می‌دهد که اعتماد به ارتش رژیم صهیونیستی به ۷۸ درصد کاهش یافته است که کمترین میزان از سال ۲۰۰۸ است.

پیش تر اسحاق هرتزوگ رئیس‌ رژیم صهیونیستی درباره نتایج این مطالعه گفته بود: کاهش سطح اعتماد به همه نهادهای دولتی بسیار نگران‌کننده است.

در همین رابطه، روزنامه «اسرائیل هیوم» آوریل گذشته در گزارشی نوشته بود که بحران نیروی انسانی در ارتش رژیم صهیونیستی پس از افزایش شدید تعداد افسران رده متوسط ‌که خواهان خروج از نهادهای نظامی هستند به میزان بی سابقه‌ای رسیده است.