شیراز-ایرنا- مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم گفت: برخورد دو تریلر در محور جهرم- لار، منجر به واژگونی یکی از تریلرها شد؛ این حادثه دو مصدوم بر جای گذاشت.

رامین جعفرنژاد، شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۲:۲۵ دقیقه بامداد شنبه، پیرو اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان فارس (EOC) مبنی بر برخورد دو دستگاه تریلر در کیلومتر ۷۵ محور جهرم به لار، تیم امداد و نجات جاده‌ای پایگاه رزک به محل حادثه‌ اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه یکی از تریلرها واژگون و از جاده خارج شده بود، اظهار کرد: امدادگران پس از ایمن‌سازی محل با همکاری تیم امداد و نجات جاده‌ای پایگاه بریز لار، اقدام به رهاسازی دو مصدوم این حادثه کردند و برای انجام فرآیند درمان، مصدومان را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

محور جهرم-لار در محور ترانزیتی جنوب به شمال کشور و حادثه‌خیز است و با حجم بار ترافیکی فراوان هنوز بخش اعظمی از آن دو بانده نشده است.

یکشنبه اول خرداد ماه جاری نیز بر اثر حادثه مشابه دیگری  در تصادف سه تانکر حمل سوخت و یک دستگاه وانت بار در جاده جهرم - لار، این تریلرها دچار آتش‌سوزی شدند و یک نفر نیز جان باخت. 

روابط عمومی اورژانس جهرم نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در حادثه‌ای دیگر  ساعت۸:۵۴ صبح شنبه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ محور جهرم –شیراز، در نزدیکی روستای آبادشاپور واژگون و منجر به مصدومیت پنج نفر شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.