کرمانشاه - ایرنا - متولی موقوفه وکیل الدوله کرمانشاهانی از برگزاری سوگواره فرهنگی عاشورایی « برمدار حسین (ع) » در کرمانشاه خبر داد و گفت: این سوگواره در بخش‌های مختلفی همچون؛ مقاله نویسی، داستان نویسی و شعر با موضوعیت عاشورا برگزار خواهد شد.

«محمدرضا پالیزی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا توضیح داد: موقوفه حاج محمد حسن وکیل الدوله کرمانشاهانی یک موقوقفه عام غیر متصرفی است که با هدف انتقال مفاهیم و آموزه‌های اخلاقی فلسفه عاشورا و شناسایی استعدادهای جوانان و نوجوانان اقدام به برگزاری سوگواره فرهنگی عاشورایی با نام «برمدار حسین (ع)» کرده است.

وی با اشاره به ابعاد و بخش‌های مختلف این سوگواره، تصریح کرد: این سوگواره در بخشهای مختلفی همچون؛ مقاله نویسی، داستان نویسی و شعر با موضوعیت عاشورا برگزار خواهد شد.

پالیزی گفت: علاقمندان به شرکت در این سوگواره عاشورایی می توانند آثار خود را با محوریت عاشورا و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تا تاریخ پایان شهریور ماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه این سوگواره واقع در کرمانشاه - میدان جوانشیر- سرای وکیل الدوله - دفتر موقوفه ارسال نمایند. 

متولی موقوفه حاج محمدحسن وکیل الدوله کرمانشاهانی افزود: مجموع آثار دریافتی از این سوگواره عاشورایی تحت عنوان «کتاب سوگواره حسینی» توسط موقوفه وکیل الدوله کرمانشاهانی به چاپ خواهد رسید.

وی همچنین یادآور شد: قطعا پس از انجام داوری بر روی آثار دریافتی به نفرات برگزیده هدایای ارزنده ای اهدا خواهد شد.