سلمان حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته نزدیک به هشت هزار نفر از خدمات میز خدمت بهزیستی بهره مند شدند که بیشترین مراجعه کنندگان به میز خدمت مربوط به حوزه توانبخشی است.
این مسوول ادامه داد: طی مدت یاد شده نیز بیش از ۲ هزار نامه سامد از مقامات کشوری و استانی در پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان انجام گرفته و ۱۸۰ مددجو از طریق میز خدمت در مراکز توانبخشی پذیرش شدند.
سرپرست بهزیستی استان زنجان پاسخ گویی، رفع موانع و مشکلات گروههای هدف سازمان و افزایش رضایتمندی گروه های هدف را از اهداف خدمت در اداره پذیرش و هماهنگی ذکر کرد.
وی اضافه کرد: پاسخگویی به درخواست های مراجعین فقط در ساعات اداری نبوده و در جهت تکریم و عزت جامعه هدف بهزیستی و تسریع و تسهیل خدمت رسانی پاسخگوییها به مکاتبات در برخی موارد در ساعات غیر اداری نیز انجام شده است.
حسینی، در خصوص انتقال پرونده مددجویان توسط مراجع به بهزیستی شهرستان محل سکونت نیز خاطرنشان کرد: پس از بررسی درخواست مراجع توسط رابط اداره پذیرش شهرستان برای تصمیم گیری به منظور موافقت یا عدم موافقت درخواست انجام میگیرد که در سال گذشته ۵۳ مورد انتقال پرونده صورت گرفته است.