تهران- ایرنا- نایب ریس کمیته ملی المپیک گفت: از سوی وزارت ورزش نامه‌ای به ما در راستای تعویق مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری ارسال نشد و ما نیز مشکلی در برگزاری مجمع ندیدیم و در آن شرکت کردیم.

به گزارش ایرنا؛ «طاهره طاهریان» امروز شنبه در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری اظهار داشت: انسجام مناسبی بین هیئت‌ها وجود داشت و فکر می‌کنم تنها ۳ هیئت در این مجموعه حضور نداشتند. به‌عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع حاضر بودم و مطمئن هستم در فضاهایی که افراد انگیزه بالایی برای کار و خدمت در عرصه ورزش دارند، موفق‌تر خواهند بود و نتایج بهتری گرفته خواهد شد. این انگیزه را در هیئت‌ها، نماینده ورزشکاران و باشگاه‌ها و همچنین کادر فدراسیون دیدم.

طاهریان در مورد خبر تعویق  این مجمع گفت: روز گذشته تا آخرین ساعات پیگیر برگزاری مجمع بودم و هیچ نامه‌ای مبنی بر عدم برگزاری مجمع به کمیته ارسال نشد. به همین خاطر بعد از اینکه از کمیته ملی المپیک استعلام گرفتم در انتخابات حضور پیدا کردم ولی از وزارت ورزش نماینده‌ای در مجمع حضور نداشت. از موردی که وزارت ورزش مطرح کرده، اطلاعی ندارم.

وی با بیان اینکه همیشه انسجام بسیار زیادی بین کمیته و وزارت ورزش وجود داشته و شخص صالحی امیری به این موضوع اعتقاد دارد، ادامه داد: اگر وزارت ورزش به کمیته ملی المپیک نامه ارسال می‌کرد، نماینده کمیته قطعاً در این مجمع شرکت نمی‌کرد. چون هیچ نامه‌ای از سوی وزارت ورزش به دستمان نرسید ما نیز مشکلی در برگزاری مجمع ندیدیم و در آن شرکت کردیم.

طاهریان اظهار کرد: وزارت ورزش برای تعویق انتخابات دلایلی دارد که اگر آن دلایل را با ما مطرح می‌کرد و درخواست تعویق انتخابات را برای ما نیز ارسال می کرد، کمیته نیز در مجمع حضور پیدا نمی‌کرد. ما یقین داریم که انسجام بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش باید همیشه حفظ شود.

مجمع انتخاباتی رییس فدراسیون سوارکاری با وجود مخالفت وزارت ورزش با تاریخ برگزاری این مجمع با همکاری عجیب کمیته ملی المپیک برگزار شد. 

دیگر نکته قابل توجه این مجمع این است که با وجود غیبت نماینده وزارت ورزش و جوانان طاهره طاهریان نایب رییس کمیته المپیک در این نشست حضور دارد.