تهران - ایرنا- ویدئویی به تازگی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به طور گسترده بازنشر شده که شهامت و مبارزه جانانه یک جوان فلسطینی با دست خالی با نظامیان سراپا مسلح رژیم صهیونیستی را برای دفاع از اراضی خود در کرانه باختری رود اردن به تصویر می کشد. 

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، این ویدئو نشان می دهد که این جوان فلسطینی برای دفاع از اراضی خود در روستای «ترقومیا» در غرب شهر الخلیل با دست خالی به مقابله با سه نظامی صهیونیست می پردازد که کاملا مسلح هستند و سه خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در محل از آنها پشتیبانی می کند.

کرانه باختری رود اردن هر روز شاهد درگیری شهروندان فلسطینی بویژه جوانان با نظامیان رژیم صهیونیستی برای دفاع از حقوق مشروع خود در سرزمین تاریخی فلسطین و مقدسات اسلامی است.

در همین راستا، امروز شهر «جنین» که در طول دهه های اخیر اسطوره مقاومت در برابر اشغالگران به شمار می رود، بیست و سومین شهید خود را تقدیم کرد.

گروههای مبارز فلسطینی با گرامیداشت یاد و خاطره «سمیح عمارنه» جوان آزاده فلسطینی که امروز بر اثر جراحت ناشی از گلوله نظامیان صهیونیست در ورودی شهر جنین به شهادت رسید، تاکید کردند که نبرد با دشمن اشغالگر ادامه دارد و این مبارزه با شهادت مجاهدان پایان نمی پذیرد.