حسن جعفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت هواپیمایی چابهار از جمله شرکتهایی است که در انجام پروازها تاخیر زیادی دارد.
وی اضافه کرد: در این راستا امروز نماینده شرکت هواپیمایی کشوری تذکر مدیرکل فرودگاه های استان را به این شرکت و الزام به ساماندهی وضعیت پروازها ابلاغ کرد.
جعفری افزود: این شرکت هواپیمایی روز گذشته در پروازی از مشهد به مقصد تهران، ٥٠٠ دقیقه تاخیر داشت و هیچ نماینده ای نیز برای پاسخگویی مسافران در فرودگاه مشهد حضور نداشت.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: در دهه کرامت با توجه به افزایش تقاضای سفر، برخی شرکتها به تعهدات خود نسبت به مسافران عمل نکردند که همه آنها ملزم به کسب رضایت مسافران و ساماندهی پروازها شدند.
فرودگاه بینالمللی شهید هاشمینژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که پیش از شیوع کرونا به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام میشد.