تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: برای ما مهم است بعد از باخت به قزاقستان، دیگر باختی ندهیم و در بازی آینده با اختلاف پنج امتیازی این تیم را شکست دهیم.

به گزارش ایرنا، «سعید ارمغانی» روز سه‌شنبه پس از دیدار دوستانه تیم ملی برابر ایران‌نوین که با برتری شاگردان وی همراه شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ایران نوین ثابت کرد از جوانان شایسته و با استعدادی برخوردار است که بسکتبال را خوب می‌فهمند و بازی می‌کنند و این بازی برای ما مفید بود.

وی افزود: ما سعی کردیم روی تاکتیک‌ها و برنامه‌هایی تمرینی، در زمین حاضر شویم؛ تیم ما در تمرینات سخت بدنسازی به سر می‌برد و هنوز به آمادگی کامل نرسیده است،

سرمربی تیم بسکتبال ایران اضافه کرد: در صورتی که بتوانیم در هفته آینده دو بازی تدارکاتی خوب را برگزار کنیم، به طور حتم با آمادگی کامل مقابل سوریه و قزاقستان بازی ‌کنیم.

ارمغانی تاکید کرد: سه تیم از گروه ما صعود خواهد کرد؛ ایران و قزاقستان و سوریه از این گروه صعود می‌کنند؛ برای ما مهم است باختی که به قزاقستان دادیم دیگر تکرار نشود و این هدف و برنامه ماست و روی آن کار خواهیم کرد.

وی گفت: در صربستان دو بازی تدارکاتی خواهیم داشت و با 14 نفر به این کشور رفته و اردوی تداکاتی برگزار می‌کنیم.

وی افزود: فدراسیون تمام تلاش خود را به کار بسته تا اردوی مناسبی برگزار کند. تنها مشکل کوچک ما بازی‌های تدارکای بود.

تیم ملی بسکتبال کشورمان در پنجره سوم انتخابی جام جهانی و در دیداری خارج از خانه ۱۰ تیر به مصاف قزاقستان می‌رود و ۱۳ تیر میهمان سوریه است.