به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد صحرایی روز چهارشنبه در نشست با روابط عمومی دستگاه های اجرایی و شرکت ها در دهلران اظهار داشت: روابط عمومی در مرحله اول چشم بنیا و زبان گویای دستگاه و از طرفی گوش شنوای مخاطب می باشد.
وی تاکید کرد: شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن آنها و تقویت نقاط قوت پیوسته مد نظر باشد و روابط عمومی با بهره گیری از همه ظرفیت ها و تسلط به امور و با علاقه و خلاقیت کار خود را دنبال کند.
صحرایی به جایگاه روابط عمومی اشاره کرد و افزود: تجهیز شدن به فن آوری های روز و پرهیز از ایستایی و روزمرگی و تلاش برای بیان خدمات و از طرفی انعکاس مشکلات و نیازمندی ها به مدیر باید در کار روابط عمومی ویژه مد نظر باشد و با حساسیت و احساس مسئولیت امورات حوزه کاری خود را پیگیری و ارزیابی کند.
مدیر کل روابط عمومی استاندار ایلام به نگاه استاندار و فرمانداران و مدیران در این دولت به اهمیت کار روابط عمومی ها اشاره و اضافه کرد: این نوع نگاه و اهمیت بی شک نقش بسزایی در تحرک و پویایی و فعالیت بیش از پیش روابط عمومی ها دارد.
صحرایی به جایگاه روابط عمومی در دستگاه ها به لحاظ اطلاع رسانی و اطلاع یابی اشاره و گفت: در ادامه اطلاع رسانی و برای تکمیل این روند باید اطلاع یابی و خروجی و نتیجه کار را بررسی کنیم.
مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام تاکید کرد: اطلاع رسانی از خدمات و عملکرد در دستگاه ها برعهده روابط عمومی است و باید به درستی با رسانه ها ارتباط برقرار و از ظرفیت رسانه ها، مطبوعات، خبرگزاری ها، اصحاب رسانه و فضای مجازی در جهت انعکاس خدمات بهره گیرد.
صحرایی تعامل، داشتن صبر و حوصله و شنیدن انتقادات را متذکر شد و افزود: انتظار است روابط عمومی دستگاه های اجرایی در شهرستان بعنوان نماینده حاکمیت با محوریت روابط عمومی فرمانداری زبان گویای دولت باشند و نقش خود را در اطلاع رسانی و بیان تلاش و خدمات نظام، دولت خدمتگزار، استاندار محترم ومدیران را بخوبی در این عرصه ایفا کنند.