اصفهان-ایرنا- مدیرکل بهزیستی اصفهان گفت: اشتغال و مسکن دو مطالبه مهم مددجویان بهزیستی در نخستین روز میزخدمت این نهاد در استان بود.

ولی اله نصر، عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: میزخدمت از ساعت ۸ صبح امروز در اداره کل بهزیستی برای پاسخگویی به مددجویان و مراجعین بهزیستی اصفهان دائر و کار تا ساعت ۱۸ ادامه داشت که مسکن و اشتغال دو مطالبه مهم مراجعین بود.

وی بیان کرد: محدودیت اعتباری در احداث مسکن مددجویان چالش جدی برای این قشر است که بسیاری از این افراد از این نعمت بی بهره مانده اند.

مدیرکل بهزیستی اصفهان با بیان اینکه سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفین، بنیاد مسکن و اعتبارات محرومیت زدایی دولت در رفع نیاز مددجویان موثر بوده، خاطرنشان کرد: خیرین و خیریه مسکن سازان اصفهان در این خصوص همکاری داشته اند اما جمعیت زیادی از مددجویان مسکن ندارند.

وی اشتغال مددجویان و اجرا نشدن قانون سه درصد اشتغال مددجویان در دستگاه های دولتی را از دیگر دغدغه های مراجعین میز خدمت بهزیستی بیان کرد و اظهارداشت: محدودیت استخدام دولتی بر اجرای این قانون تاثیر گذاشته است.

به  گفته نصر، اشتغال بخش خصوصی برای مددجویان در حال پیگیری است اما اشتغال پایدار دغدغه جدی افراد تحت پوشش بهزیستی است.

 احمدرضا شجیعی نماینده سازمان بهزیستی کشور در این میز خدمت پاسخگوی دغدغه ها و سوالات مردم بود.

میز ارتباطات مردمی ویژه سفر رییس جمهور به اصفهان برای ملاقات حضوری با نماینده تام الاختیار سازمان بهزیستی با مردم در محل اداره کل بهزیستی استان برپا شده است.

به گزارش ایرنا، بیست و پنجمین سفر استانی رییس جمهور به استان اصفهان انجام می‌شود.