بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: در اجرای این طرح چهار پاتوق مصرف مواد مخدر پلمب و تخریب شد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا شاهوردی اظهار داشت: با دریافت اخباری مبنی بر اینکه محل‌هایی در شهرستان بیرجند به پاتوق معتادان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر تبدیل شده و نارضایتی شهروندان را به وجود آورده است، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی، مناطق آلوده و جرم‌خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، محل‌های شناسایی‌شده را بازرسی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ماموران در این عملیات، هفت کیلو و ۵۴۵ گرم انواع مواد مخدر کشف و چهار خرده‌فروش را دستگیر کردند گفت: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: همچنین در ادامه این عملیات ۱۱ معتاد متجاهر دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ شاهوردی با اشاره به اینکه در این طرح با دستور مقام قضایی، ۲ پاتوق مصرف مواد مخدر پلمب و ۲ پاتوق دیگر تخریب شد گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک به‌ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.