اراک - ایرنا - رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: موضوع رضایت نداشتن از عملکرد و استیضاح شهردار مربوط به یک ماه گذشته بود و اکنون این مبحث موضوعیت ندارد.

سید وحید میرنظامی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برخی از اعضای شورای ششم اسلامی کلانشهر اراک نسبت به عملکرد مدیریت شهری انتقاد داشتند که در این راستا تعدادی امضا مبنی بر عدم رضایت و نه استیضاح شهردار جمع آوری و مقرر شد سوالاتی از سوی اعضای پارلمان شهری مطرح و شهردار نیز پاسخگو باشد.

وی تاکید کرد: حد نصاب آرا برای استیضاح شهردار هشت رای اعضا است و چنانچه اکنون بحث استیضاح شهردار مطرح باشد به طور حتم در مجموع  هفت مخالف این اقدام است.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک اظهار داشت: مباحث مربوط به حیطه وظایف شهرداری زیاد است و مطالبات مردم در خصوص اراضی صالح آباد، ولی آباد و طرح جامع شهر اراک مربوط به دهه‌های گذشته است و منصفانه نیست ریشه این مشکلات را مربوط به شهردار کنونی کلانشهر اراک قلمداد کرد.

میرنظامی با بیان اینکه بحث استیضاح شهردار در هر دوره‌ای مطرح است، خاطرنشان کرد: در زمینه درآمدهای پایدار شهری، برنامه‌های اجرایی و طرح‌های عمرانی نیز در دست انجام است که امید است با تعامل و همکاری بتوانیم گام‌های موثری در راستای رفع مشکلات شهروندان برداریم تا شاهد رشد و توسعه شهر و افزایش رفاه حال عمومی مردم باشیم.