مهاباد - ایرنا - کشف و ضبط پنج تُن آرد خارج از شبکه در مسیر بین راهی و انبار یک منازل مسکونی در شهرهای مهاباد و شاهین دژ و دستگیری سارق ۶ منزل مسکونی در مهاباد از جمله اخبار کوتاه جنوب آذربایجان غربی است.

کشف ۲.۸ تن آرد از یک خودرو

فرمانده انتظامی مهاباد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی دارلک این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد توحیدی اضافه کرد: در بازرسی از خودرو، ۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف شد.

وی گفت: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ توحیدی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

۴۸ کیسه آرد خارج از شبکه از یک منزل مسکونی در شاهین دژ کشف شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین دژ از توقیف ۴۸ کیسه آرد خبر داد و گفت: این میزان آرد درجه یک و ۲ خارج از شبکه توزیع در انبارهای یکی از منازل این شهرستان از سودجویان کشف و ضبط شد.

امان الله نقدی با بیان اینکه این اولین محموله خارج از شبکه کشف شده طی سال جاری در شاهین دژ است، افزود: بازدیدهای مشترک در قالب بازرسی و نظارت در سطح شهرستان به منظور کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها در ۲ نوبت صبح و عصر برای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیرصنفی در حال انجام است.

سارق سابقه دار با ۶ فقره سرقت در مهاباد دستگیر شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان مهاباد مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمد توحیدی افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی ها، ماموران موفق شدند یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم، او را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌ها به ۶ فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان اعتراف کرد، ادامه داد: در این رابطه یک سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

وی از شهروندان خواست با تجهیز ساختمان نیمه کاره به حفاظ و استفاده از نگهبان، ضمن حفاظت از اموال خود فضای امن برای سارقان را تا حد امکان از بین ببرند.

مهاباد و شاهین‌دژ از شهرهای جنوب آذربایجان غربی هستند.