شهرکرد_ ایرنا_ فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با قدردانی از تمامی عوامل برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور گفت: ۲۴ کمیته در برگزاری این کنگره فعالیت داشتند که نتیجه ارزشیابی و عملکرد کمیته‌های این کنگره تا یک ماه دیگر اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سردار علی‌محمد اکبری روز سه‌شنبه در پایان اجلاسیه نخستین کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: کمیته ارزیابی و ارزشیابی نخستین کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری تا یک ماه دیگر عملکرد کمیته‌های ۲۴ گانه این کنگره را بررسی و نتایج آن را اعلام می‌کند.

اکبری تصریح کرد: سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مجموعه سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در امر برگزاری مطلوب این کنگره از مسوولان استان قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری از ۲۹ خردادماه جاری به مدت سه روز در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

برگزاری شب شعر شهدای ایل و تجلیل از ۱۲ شاعر برتر استان‌های عشایرنشین کشور، بزرگداشت مقام ۷۵ شهید مدافع حرم و تجلیل از خانواده آنها با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جامعه عشایری کشور و توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی از جمله برنامه‌های اصلی و جنبی این کنگره بود.