ایلام - ایرنا - شهردار ایلام گفت: خبر منتشره در فضای مجازی مبنی بر عدم استقبال از سرمایه گذار احداث شهربازی در ایلام مورد تایید نیست و کذب است.

بابک محمدی آوندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرداری ایلام آماده پذیرش و همکاری با همه سرمایه گذاران بومی و غیربومی بخش خصوصی است.

وی در مورد خبر منتشره در فضای مجازی توضیح داد: طی روزهای اخیر با فردی که مدعی سرمایه گذاری برای ایجاد شهربازی در یکی از مناطق تفریحی و گردشگری شهر ایلام بود، صحبت هایی انجام گرفت.

محمدی آوندی ادامه داد: اما هنگامیکه درخواست بازدید از کارگاه محل فعالیت فرد نامبرده شد، وی فاقد کارگاه و تجهیزات مورد نیاز بود.

شهردار ایلام یادآور شد: سرمایه گذاری دارای شاخصه ها و پارامترهایی است که بر اساس این فاکتورها برای همکاری با سرمایه گذاران تصمیم گیری و اقدام می شود.

وی تاکید کرد: شهرداری ایلام از همه افراد مایل به سرمایه گذاری که توان ایجاد طرح های مختلفی چون عمرانی، رفاهی و تفریحی دارند، استقبال می کند.

به گزارش ایرنا، خبری در رسانه های مجازی ایلام منتشر شد که سرمایه گذاری برای ایجاد شهربازی در بام ایلام با شهردار مذاکره کرده و با جواب منفی و برخورد سرد شهردار مواجه شده و از نتیجه بخشی طرح خود در ایلام مایوس می شود و اجرای طرح خود را در یکی از شهرهای استان خوزستان پیگیری می کند.