جلیل بیگ وردی صادق روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به کاهش زمان پاسخگویی به شکایتها در سال گذشته افزود: آذربایجان غربی در این زمینه جزء ۱۰ استان پیشتاز کشور است.
وی اظهار کرد: میانگین رسیدگی به شکایتهای رسیده در آموزش و پرورش این استان در سال ۱۳۹۹ حدود ۱۴ روز بوده است.
رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش اذربایجان غربی گفت: میانگین زمان پاسخگویی به شکایات مطرح شهروندان و فرهنگیان از طریق سامانه سامد در آذربایجان غربی ۲ روز بوده که از حیث کیفیت پاسخگویی و سرعت رسیدگی یکی از استانهای برتر هستیم.
وی درباره شاخصهای ارزیابی عملکرد در مناطق ۲۴ گانه نیز یادآور شد: وضعیت ارزیابی استان براساس عملکرد سال ۱۳۹۹ و ارزیابی های وزارتی خوب بوده که بر اساس شاخصهای اختصاصی و عمومی برآورد شده است.
بیگ وردی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹ براساس ارزیابی وزارتی ۸۹.۷۶ درصد از شاخصهای تعریف شده در استان محقق شده است، اضافه کرد: تمام بخشهای این اداره کل بر اساس شاخصهای سطح ملی و دستگاهی سالانه مورد ارزیابی وزارتخانه قرار گرفته و نتایج آن برای بهبود و ارتقای سیستم منتشر میشود.
آذربایجان غربی دارای ۳۸ هزار فرهنگی و ۶۸۰ هزار دانش آموز است.