سمنان-ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دامغان گفت: نمایشگاه دستاوردهای ۱۶ پایگاه سپاه ناحیه دامغان با عنوان نمایشگاه طرح اسوه گشایش یافت.

سرهنگ محمد حسین تقی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: نمایشگاه اسوه سپاه ناحیه دامغان با هدف ارائه عملکرد یکساله پایگاه‌های بسیج در سالن ورزشی روستای مهماندوست از توابع بخش مرکزی گشایش یافت.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه سه روزه تعداد ۱۶ پایگاه از حوزه‌های ریحانه النبی (س) و کربلا شرکت کردند و عملکرد پایگاه‌های مقاومت خواهران و برادران در قالب عکس، فیلم، هنرهای دستی و تجسمی و تولیدات خانگی در معرض دید عموم قرار گرفته است. 

تقی پور اضافه کرد: در این طرح عملکرد و فعالیت‌های پایگاه ها در ۱۶ غرفه و در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، تعلیم و تربیت با حضور معاونت‌ها و کارشناسان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا ۱۷ تیرماه در مراحل متعدد با شرکت دیگر پایگاه‌ها برگزار و براساس شاخص‌ها و ارزیابی کارشناسان پایگاه‌های اسوه، پایگاه های برتر به جشنواره استانی راه می یابند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دامغان گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه  علاوه بر انتقال تجربه، ایجاد شور و نشاط و اشتیاق در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تببین ارزش های اسلامی است.

به گزارش ایرنا، شهرستان دامغان دارای ۱۸ قشر، ۱۰۷ پایگاه بسیج و ۳۰ هزار بسیجی سازمان یافته است.