شهرقدس - ایرنا - شهردار شهرقدس گفت: به منظور اهمیت غربالگری و شناسایی افراد مبتلا به بیماری‌های واگیردار، شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس غرفه‌های سلامت را در بوستان‌های شهرقدس برپا کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از شهرداری شهرقدس، سعید شهلی روز چهارشنبه افزود: غربالگری و شناسایی افراد مبتلا به بیماری‌های واگیردار بسیار حساس و مهم است و در همین راستا شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس برای معاینه شهروندان غرفه‌های سلامت را در بوستان‌ها برپا کرد.

وی ادامه داد: در غرفه‌های سلامت که از امروز «یکم تیرماه» در باغ ملی واقع در شهرک ابریشم آغاز به کار کرد، خدماتی از قبیل آموزش، غربالگری و توزیع رسانه‌های آموزشی در خصوص بیماری‌های سل، اچ آی وی، التور و دیگر بیماری‌های واگیردار ارائه می‌شود.

شهلی افزود: شهروندان می‌توانند امروز به غرفه سلامت مستقر در باغ ملی واقع در شهرک ابریشم، چهارشنبه آینده مورخ ۱۴۰۱/۴/۸ به پارک ولیعصر (عج) واقع در میدان امام حسین(ع) و چهارشنبه ۱۴۰۱/۴/۱۵ به پارک جوان واقع در خیابان خاکسار مراجعه کنند.

قدس یکی از شهرستانهای استان تهران و در در غرب شهر تهران و کیلومتر ۲۰ بزرگراه فتح و مجاورت استان البرز و راه‌آهن تهران ـ تبریز قرار گرفته‌است.