شهرری-ایرنا-معاون مدیرکل و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گفت:از تمام ظرفیت ها و مشارکت سایر دستگاه ها برای ساماندهی معیشت ایثارگران در اولویت استفاده می کنیم.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ازبنیادشهید و امور ایثارگران، حسین نصراله با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت ها برای خدمت رسانی و افزایش سطح کیفی معیشت ایثارگران اظهارکرد:از تمام ظرفیت ها برای ساماندهی معیشت ایثارگران در اولویت استفاده می کنیم و این امر نیازمند مشارکت همه دستگاه ها است.

وی با تاکید بر جلب مشارکت از سایر دستگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه شریف ایثارگری افزود:با توجه به حجم پرونده های ایثارگران در شهرستان ری، جانبازان زیر ۲۵ درصد و فاقد درآمد مراجعات بسیاری را به بنیاد دارند، که با مدیریت منابع موجود و جلب مشارکت، بتوانیم بخشی از نیازهای این عزیزان را برطرف نماییم.

نصراله حمایت از ایثارگران کمتر برخوردار را از اولویت های بنیاد برشمرد و خاطرنشان کرد: جلب مشارکت های برون سازمانی و تعامل با سایر دستگاه ها در راستای خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران از اولویت های بنیاد است.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم

معاون مدیرکل بنیاد شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناخت جوانان با زندگی و اهداف شهدا از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم به شمار می رود بیان کرد: پدران و مادران شهدا تاریخ زنده و جاودان انقلاب هستند و باید از حضور آنها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درس گرفت و بهره مند شد.

وی بر اجرای صحیح و پیوسته طرح سپاس از ایثارگران و والدین معظم شهیدان تاکید کرد.

شهرستان ری در جنوب استان تهران واقع شده است.