بوشهر- ایرنا- شهردار وحدتیه گفت: مسئولان شرکت نفت نرگسی به تعهدات خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی خود نسبت به شهر وحدتیه عمل نکرده است.

به گزارش  ایرنا، حسین ارشدی شهردار در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته و دستور مستقیم وزیر سابق نفت مجموعه نفت نرگسی به‌ هیچ کدام از تعهدات خود درخصوص پروژه های پیشنهادی عمل نکرده است.

وی اضافه کرد: درمانگاه ( بیمارستان محله ای)، سالن اجتماعات، جاده سلامت، پارک کوهستان و واحد بازیافت پنج پروژه پیشنهادی به نفت بوده که هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است.

ارشدی بیان داشت: مسئولیت اجتماعی در واقع وظیفه قانونی هر مجموعه تولیدی و سرمایه گذاری است و مردم هم که می‌بینند از لحاظ بهداشتی، محیط زیستی و فرهنگی و امنیتی از ظرفیت منطقه استفاده می کنند حق خود می‌دانند.

وی در ادامه گفت: بودجه شهرداری نسبت به سال گذشته ۶۵ درصد افزایش یافته است، ۵۰ درصد معوقات شهرداری پرداخت شده و  بروزرسانی حقوق و مزایا پرسنل و کارکنان انجام شده است.

ارشدی در پاسخ به خبرنگار ایرنا درخصوص اقدامات لازم جهت پیشگیری از سیل با توجه به تجربه سیل آذرماه ۹۹، پاکسازی مسیل رودخانه فصلی بطور متناوب، رفع موانعی چون وجود لوله مخابرات، گودبرداری دره جهت بالابردن دبی رودخانه و جلوگیری از ساخت وسازهای غیر مجاز حریم رودخانه را از اقدامات انجام شده برشمرد.

وی همچنین به اجرای یک دیوار حفاظتی بعنوان یک کمربندی که هم چشم اندازی زیبا با نماد آب،آبادانی و عمران داشته باشد و هم گره ترافیکی مسیر پل آزادی تا پل جهاد با طراحی دو ورودی و دو خروجی را باز کند.

شهردار وحدتیه در خصوص مشکلات مخابرات، تلفن همراه و اینترنت نیز تصریح کرد: از اینکه ساختمان و زیرساخت مخابراتی وحدتیه هنوز روستایی است و نیازمند توجه ویژه دارد ولی با تلاش شورای اسلامی و عنایت مخابرات دشتستان جهت استقرار نیروی تمام وقت و خدمات دهی شبانه روزی به شهروندان و استفاده از فیبر نوری تا حدود رضایت شهروندان ‌شده است.

وی به اجرای طرح احداث ساختمان سلامت جهت استقرار پزشکان متخصص و ارائه خدمت به شهروندان و تکمیل پروژه های ۷۰درصد نظیر پارک باران، احداث خیابان سعادت و ولیعصر را از دیگر برنامه های خود در شهرداری وحدتیه بر شمرد.