تهران- ایرنا- بسته خبری ایرنا در اولین روز تیرماه به معارفه ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال، مهاجم برزیلی در یک قدمی پرسپولیس، پیروزی هندبال ساحلی ایران مقابل مصر، اظهار نظر جالب مهدی مهدوی‌کیا پس از ۲۴ سال درباره گل خود به آمریکا و اخبار جذاب دیگر ورزشی اختصاص دارد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اولین باری که با ساپینتو حرف زدم، روی دو موضوع وجه اشتراک داشتیم، «او گفت تشنه قهرمانی هستم و من هم باوجود چشیدن طعم قهرمانی، با او هم‌نظر بودم.»

خطر بزرگ برای شیاطین سرخ؛ رونالدو منچستر را ترک می‌کند؟

چنانچه باشگاه منچستریونایتد در نقل و انتقالات تابستانی خوب عمل نکند، ممکن است فوق ستاره خود را از دست بدهد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مهاجم برزیلی در یک قدمی پرسپولیس/ بررسی عملکرد گزینه یحیی

مهاجم برزیلی مدنظر «یحیی گل‌محمدی» با مدیران پرسپولیس به توافق رسیده و به‌زودی برای عقد قرارداد به تهران سفر می‌کند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

کُری ساپینتو با یادگاری فرهاد؛ «با استقلال ۴ قهرمانی می‌آورم»

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت: فقط به دنبال این هستم تا چهار قهرمانی برای استقلال به دست آورم؛ ذهنیت من و همه تیم برنده شدن است و این مسیر را تا پایان ادامه خواهیم داد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پیروزی هندبال ساحلی ایران مقابل مصر/حضور ایران در جمع ۱۲ تیم برتر جهان

تیم ملی هندبال ساحلی ایران با پیروزی مقابل مصر توانست راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان شود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اختصاصی ایرنا؛پولادگر: مجمع کمیته ملی المپیک باید در زمان مقرر برگزار شود/تغییرات در سوارکاری به زودی انجام می‌شود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به احتمال به حد نصاب نرسیدن مجمع کمیته ملی المپیک و موکول شدن آن به زمان دیگری گفت: این یک احتمال است اما تلاش می‌کنیم تا این اتفاق رخ ندهد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

آجورلو: من و ساپینتو تشنه قهرمانی هستیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اولین باری که با ساپینتو حرف زدم، روی دو موضوع وجه اشتراک داشتیم، «او گفت تشنه قهرمانی هستم و من هم باوجود چشیدن طعم قهرمانی، با او هم‌نظر بودم.» ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مهدوی‌کیا: گلی که به آمریکا زدم یکی از بهترین لحظات زندگی‌ام بود

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: گلی که به آمریکا در جام جهانی فرانسه زدم یکی از بزرگ‌ترین، به‌یادماندنی‌ترین و قابل‌توجه‌ترین لحظات زندگی‌ام بود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.