کرمانشاه- ایرنا - فرمانده انتظامی هرسین از دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه های این شهرستان و اعتراف وی به ارتکاب ۵۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ علی عزیزیان روز چهارشنبه اظهار داشت: پس از وقوع چندین فقره سرقت از مغازه‌های هرسین، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: این سارق حرفه ای در فرصت مناسب و در کمترین زمان ممکن قفل مغازه ها را باز و از آن ها سرقت می کرد.

عزیزیان یادآوری کرد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران کلانتری ۱۲ هرسین توانستند با اقدامات اطلاعاتی خود این سارق حرفه‌ای را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرسین تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۵۰ فقره سرقت مغازه در این شهرستان اعتراف کرد.

وی در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: برخورد با پدیده سرقت یکی از مهمترین اولویت های پلیس هرسین است.

کشف ۵۰۰ میلیون ریال مواد شوینده تقلبی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف سه هزار و ۵۷۶ عدد پودر شوینده تقلبی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس مبنی بر عرضه مواد شوینده تقلبی در سطح شهر کرمانشاه، ماموران کلانتری ۱۵شریعتی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی فردی که با خودرو شخصی اقدام به حمل انواع مواد شوینده تقلبی می کرد شده و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

دلیری با بیان اینکه در بازرسی های انجام شده ۳ هزار و ۵۷۶ عدد پودر شوینده تقلبی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، از معرفی فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف بیش از ۲ تن آرد قاچاق در روانسر

جانشین فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد رستمی اظهار داشت: ماموران انتظامی روانسر حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

 وی اظهار داشت: در بازرسی های انجام گرفته ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ رستمی در پایان از دستگیری راننده خودرو و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.