شهرکرد - ایرنا - دبیر هیات بسکتبال چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقات منطقه‌ای لیگ ملی بسکتبال سه نفره رده سنی زیر ۱۶ به میزبانی این استان سال خبر داد و گفت: هشت استان برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

ناصر مهدیان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در این دوره از رقابت‌های لیگ ملی بسکتبال سه نفره رده سنی زیر ۱۶ سال، تیم‌های متقاضی در چهار منطقه رویاروی یکدیگر به میدان خواهند رفت که مسابقات منطقه سه با حضور تیم‌های هشت استان از ۱۳ تیر در شهرکرد برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه هر استان می‌تواند تا سقف چهار تیم را به این دوره از رقابت‌ها اعزام کند، تصریح کرد: با اعلام آمادگی استان‌های البرز، قزوین، مرکزی، گیلان، توابع تهران، اصفهان، لرستان و چهارمحال و بختیاری در مجموع ۱۷ تیم در این مسابقات مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند تا در پایان تکلیف ۲ تیم صعودکننده به مرحله بعدی رقابت‌ها مشخص شود.

مهدیان یادآور شد: چهارمحال و بختیاری با چهار تیم و به عنوان یکی از مدعیان صعود به دور بعدی در رقابت‌های منطقه‌ای لیگ ملی بسکتبال سه نفره به میدان خواهد رفت.

دبیر هیات بسکتبال چهارمحال و بختیاری با اشاره به فشردگی زمان برگزاری بازی‌ها در این دوره از رقابت‌های لیگ ملی بسکتبال سه نفره اظهار داشت: تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های یک‌روزه فرصت دارند تا توان خود را برای صعود به مرحله بعد به کار گیرند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری به ‌عنوان یکی از قطب‌های بسکتبال کشور شناخته می‌شود که در ۴۰ سال اخیر در تمامی دوره‌های مختلف یک بازیکن در تیم ملی داشته است، هم‌اکنون نیز بهنام یخچالی و محمد جمشیدی به‌ عنوان ورزشکاران این استان، پای ثابت تیم ملی بسکتبال ایران را تشکیل می‌دهند.