مهاباد - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از سوی سپاه بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر این شهرستان طی هفته جاری توزیع شده است.

سرهنگ علیرضا سرتیپی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌های معیشتی شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن و رُب گوجه فرنگی است که توسط بسیجیان و گروه‌های جهادی در اختیار اقشار محروم مناطق شهری و روستایی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: همچنین ۵۸ بسته معیشتی و اقلام ضروری بین ساکنان ۲ روستای محروم و دورافتاده «ساریقورخان» و «طاسکند» از توابع بخش مرکزی تکاب توسط گروه جهادی شهید نسرین پور توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی به مناسبت اعیاد قربان و غدیر توزیع شد، اضافه کرد: در خرداد ماه سال جاری نیز ۵۰۰ بسته معیشتی به همت حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج به نیازمندان این شهرستان اهدا شد.

سرهنگ سرتیپی ادامه داد: سپاه تکاب با همکاری گروه‌های جهادی برای محرومیت زدایی از روستاهای این شهرستان تلاش می کند و علاوه بر تهیه و توزیع مستمر کالاهای اساسی و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم درآمد منطقه در زمینه اقدامات عمرانی و توسعه زیرساخت‌های روستایی نیز مشارکت می‌کند.

وی تاکید کرد: در همین راستا و در آستانه فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیرخم، هشت سری جهیزیه شامل لوازم ضروری مورد نیاز خانوارها به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز توسط یک موسسه خیریه به هشت زوج جوان نیازمند در تکاب اهدا شد.

به گزارش ایرنا، تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و بیش از ۳۰۰ نفر در قالب ۱۲ گروه جهادی در این شهرستان فعالیت می کنند.