فیروز کوه - ایرنا- سرپرست جدید فرمانداری فیروزکوه در اولین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با ایثارگران فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، امروز شنبه یازدهم تیر ماه ۱۴۰۱ محمد حیدری منش دراولین روز کاری خود با تجدید میثاق با خون پاک شهدا به همراه امام جمعه شهرستان،معاونین فرمانداری و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزار شهدای فیروزکوه کار خود را آغاز کرد.

وی در این آیین با غبار روبی مزار شهدا بر ادامه راه این عزیزان تأکید و اظهار داشت: خداوند منان را شاکرم که این توفیق را نصیبم کرده تا با استمداد از شهدا در راه خدمت به مردم شهرستان تلاش نمایم، راهرو راه این عزیزان باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروز کوه گفت: مسئولیت ها، کرسی ها و امنیت موجود مرهون و مدیون خون پاک شهداست و همه ما باید با تکیه بر همین اصل به وظایف خود عمل کنیم که شرمنده شهدا نشویم.

حیدری منش افزود: تعهدی که نسبت به شهدا داریم مسئولیت ما را سخت تر می کند و باید تلاش کنم که خادمین خوبی برای مردم با فرهنگ و شهید پرور شهرستانم باشم.

دیدار با خانواده شهدای فیروز کوه در اولین روز معارفه

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه در اولین روز معارفه خود به همراه معاونان و غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل خانواده شهید رجبعلی سراج با مادر شهید دیدار و گفت و گو کرد.

حیدری منش فرماندار شهرستان با بیان اینکه دیدار از خانواده شهدا موجب تقویت روحیه خدمتگذاری و توجه بیشتر به امور مردم می شود توضیح داد:  صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا در تحمل رنج از دست دادن عزیزان خود که جان خود را در راه اعتلای کشور و دفاع از کیان مملکت اسلامی فدا کردند، نیازمند یادآوری همیشگی است زیرا صبوری خانواده های شهدا همپای خون آنها ارج و عظمت دارد.

وی افزود: شهرستان تجلیل و تکریم خانواده های شهدا را از تکالیف و وظایف اصلی مسوولان است.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.