پیشوا - ایرنا - فرماندار شهرستان پیشوا گفت: به منظور اجرای طرح جدید عرضه نان، تعدادی از نانوایی‌های شهرستان پیشوا به دستگاه کارت‌خوان هوشمند مجهز شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری پیشوا، ابراهیم تاجیک‌نوری روز شنبه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح هدفمندسازی یارانه آرد و بر اساس سیاست‌های‌ ملی، قرار شده تا تمامی نانوایی‎‌ها به دستگاه‌ کارتخوان هوشمند مجهز شوند و با نرم‌افزارهای پیش بینی شده بر روی این دستگاه‌ها، به محض فروش نان، یارانه نان از طرف دولت به حساب نانوا واریز شود.
وی اضافه کرد: به منظور تحقق این مهم، تعدادی از نانوایی‌های شهرستان پیشوا به دستگاه‌های کارتخوان جدید مجهز شدند تا با اجرای آزمایشی این طرح و رفع برخی از مشکلات، کلیه نانوایی‌ها به این دستگاه‌ها تجهیز شوند و این طرح به طور کامل در پیشوا اجرایی شود.

تاجیک‌نوری افزود: پس از نصب این دستگاه در برخی از نانوایی‌های پیشوا، گزارشاتی مبنی بر تفاوت قیمت واقعی نان با مبلغ کسر شده از سوی مشتری دریافت شد که این دستگاه‌ها از ۵ واحد نانوایی به دلیل نقص نرم‌افزاری جمع‌آوری شد و با هماهنگی‌های به عمل آمده، به زودی این مشکل برطرف می‌شود.
فرماندار پیشوا تاکید کرد: مردم اظمینان داشته باشند که در حال حاضر قیمت نان به هیچ عنوان افزایش نخواهد یافت.
وی ادامه داد: در نانوایی‌هایی که مجهز به کارت خوان هوشمند هستند، نان فقط با استفاده از کارت بانکی به فروش می‌رسد و شهروندان نمی‌توانند با وجه نقد اقدام به خرید نان کنند.
تاجیک‌نوری خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند مشکلات و شکایت خود در حوزه نان را با استفاده از شماره تلفن ۳۶۷۳۲۴۹۴ با واحد بازرسی فرمانداری در میان بگذارند.
شهرستان پیشوا از ۱۴۶ نانوایی برخوردار است که از این تعداد ۹۶ واحد از آراد نوع یک یارانه‌ای، ۴۸ واحد از آرد نوع ۲ غیریارانه‌ای و سه واحد فانتزی‌پز برخوردار است.
پییشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.